12 mei 2006

Ik denk dat plakkers (stukadoors) een uitstervend ras is…

Uit pure wanhoop, na veel navraag en getelefoneer, toch maar op internet gaan surfen en op goed geluk via de gouden gids enkele adressen van plakkers in onze de streek opgezocht.
Ze waren vriendelijk en behulpzaam, zeven in totaal, eentje zelfs uit Aarschot, en om het niet te moeilijk te maken voor beide partijen mocht ik het plan van ons huis opsturen.

Alles netjes gekopieerd, briefje bij en vertrouwen gesteld in de post dat alles goed terechtkwam.

En dan wachten op antwoord ...
Eentje, die van Aarschot, is zo goed geweest om mij te vertellen dat ie niet kon. Van de overige zes heb ik nooit iets meer gehoord.

Tja, waar vindt iemand nog een stukadoor die op korte tijdstip kan komen?

Piekeren, file rijden, denken en oeps ... Bumper ik toch niet achter een plakker van Ronse!!!
En dat tussen Aalst en Affligem ...
Effe bellen en eens kijken wat ie zegt. Als ie eventueel naar Affligem zou komen, of dat niet te ver is …
tja, mja Affligem is toch ver mevrouw …
kan dat begrijpen maar k sta hier wel achter u op de autostrade ter hoogte van Affligem ...
Weet je wat zegt ie: weet iemand die juist begonnen is en werk zoekt mag ie u bellen?
Zekers, zekers ...

En zodoende hebben we een plakker gevonden, van Ronse, die dan nog goed meevalt van prijs ook ...

File rijden: nuttig tijdsverdrijf ...

L.

Geen opmerkingen: